Home Ads

Dinner @ Laksa Shack

Salam u'olls...

Selepas 3 hari melepak di rumah kerana diserang demam dan tonsil ..akhirnya hari Sabtu.. sy berjaya keluar juga drpd rumah beserta dengan aktiviti menarik yang sudah diatur dr pagi..hehe..tak serik dengan sakit tekak yang kronik..sy ke rumah MIL pagi sebelum menghantar Qoid ke rumah Onny.. Plan sy mau ikut encik hubby amik moto yang sudah siap di repair di Jalan Ipoh..sambil menyelam minum air..sy n encik hubby g jalan-jalan ke Jalan TAR tgk tudung..huhu..

Balik dr Jalan TAR lebih kurang pukul 6.30 petang..Onny mengajak kami tgk baju melayu di Anggerik Mall..So..plan mau masak keli berlada tertangguh lagi utk kesekian kalinya..sorry encik hubby..esok sy janji akan masak ikan itu oke..jadi selepas maghrib kami bertolak ke Anggerik Mall tapi yang adoo sbb semua kedai ditutup jam 6 petang..aiyark! camne bisnes ni...patutnya malam minggu lama lah sikit buka..blh kami window shopping..so..plan dialihkan ke Plaza Masalam, Seksyen 9, Shah Alam..

Malam ni makan besar sbb encik Tok Ayah yang bayar..sempena hari bapa...haha..rezeki jgn ditolak..jadi Onny telah memilih..Laksa Shack...jom layanz gambar..

laksa shack yang bukan hanya menghidangkan laksa tapi macam2 ade...
bandung cincau..bandung..iced mocha..
asam laksa sy..otak-otak angah tumpang kejap..huhu
laksam kelantan yang agak cair
black paper steak ordered by encik hubby n Ayeed
nasi sup daging utk tok ayah, Onny, Qoid n Kakak
encik hubby yg kantoi khusyuk beno nengok hantu kak limah kat tv tu
mak ngah n Onny menikmati hidangan








TQ tok Ayah..<3..so..malam itu dengan perut kenyang..kami balik n rehat satu hari kat umah ahad itu..plan mau amik kaloi di umah Onny dibatalkan kerana malas..haha...sengal encik Qoid dok umah 1 hari suntuk..huhu..ade plan mau ke Sungkai next week..erm..kene tgk fulus gak ni...hehe..xoxo

2 comments:

  1. lyn suke yer mkn tempat2 camni kn....sedap tp mhlkn......hehe....kiteorg akn g if ade celebrate pape ke....kl en hubby sy suke kt kedai2 bese je...sy cam lyn suke temp2 camni...hehe sedap

    ReplyDelete
  2. aah ct..sedap..hehe..dulu masa baru kawin n dpt qoid..hari-hari makan kat luar n tempat camni...lepas tu tgk budget suda lari banyak..br encik hubby decide masak kat umah..skang ni naseb ah klu dpt pegi tgk mood encik hubby..kadang-kadang dia yang over..bila ade duit blh ah pegi..xde..dok umah makan nasi sama telur goreng..hahaha..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~