Allah Lebih Tahu

July 19, 2011
Salam u'olls..

Post ni lebih kpd sokongan yang sy mampu berikan kepada seorang insan bernama Norma..Sekarang beliau sedang bergelut dgn kanser otak stage 4..Segala usaha sedang dijalankan oleh ahli keluarga untuk memulihkan beliau dan semoga Allah memberkati setiap usaha itu..Amin.. 
Sedikit kronologi :

sumber : miera301.blogspot.com (Norma SIL's blog)

sebarang sumbangan boleh dihulurkan di :
cimb
01070068677528
Noormawati Mohd Rasif
puan Norma sebelum operation dengan anaknya Rafiq

sewaktu sihat

selepas pembedahan demi pembedahan..
Takde apa yang mampu sy katakan..hati sesiapapun pasti akan tersentuh dengan kesukaran beliau...Semoga beliau terus tabah dan kuat melawan penyakit dan semoga kembali sihat..Hanya Allah yang tahu rahsia di sebalik semua ini dan semoga segalanya dipermudahkan..Doa sy sentiasa bersama beliau..amin...xoxo

9 comments:

  1. update terbaru drpd Moon..19 July @ 2.00am..Puan norma diserang sawan..tapi alhamdulillah dah ok..

    ReplyDelete
  2. lyn...sy pn mengikuti kisah norma n talib ni...sedey kn...ngan rafiq lg la...kesian...

    ReplyDelete
  3. ct..x sanggup nak tgk sbnrnya..kesian rafiq..tp norma n talib tabah dan kuat..smoga allah janjikan pertemuan mereka di syurga..amin

    ReplyDelete
  4. tu la psl....kesian sgt kn....sedey bc...cantik norma ms sihat....tp tbe2 Allah bg dugaan sebesar camni...ya Allah kuatnye la semnagt die...

    ReplyDelete
  5. tu la..klu sy xtau lah..tp..demi org yang kita syg..kene lah kuat..sy yakin dia masih bertahan demi suami dan anak..semoga dia kembali sihat dengan kuasa Allah...

    ReplyDelete
  6. datag dari blog syazwan pilot hehe ..

    huu .. sayu hati baca entry ni huhu ..semoga ramai yg membntu ..

    ReplyDelete
  7. Amin.Doakan kesihatan beliau.

    ReplyDelete
  8. alif haris : sayu kan..semoga dipermudahkan urusan beliau

    Azwanramli : sama-sama kita doakan..amin

    ReplyDelete
  9. membaca seluruh blog, cukup bagus

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.