Home Ads

Kau Segalanya..

Salam u'olls..

Hari ni genap 9 tahun sy dan encik hubby berkawan..haha..zaman muda-muda dulu blh dikatakan baru start declare n couple ah..huhu..

Ada banyak kenangan..banyak sgt..kdg2 dok lepak ngan encik hubby..tergelak mengingat kembali kenangan itu..

Kali pertama sy jumpa encik hubby di kolej..dlm kelas Math..x ingat name subjek tu..and start dr situ sy berkawan dengan beliau..tapi yang mengejutkan sy..rupa-rupanya encik hubby senior sy di sekolah Teknik dulu..dia kate dia kenal sy..huhu..hello..sy tak pernah nmpk awak pun.. ;p

Kami umpama belangkas kat kolej..klu sorg takde dlm kelas..semua lecturer akan tanya salah sorg yang ade tu..hello lecturers sekalian..even kami belangkas..belajar is still a separate things..pernah sorg lecturer mengamuk dlm kelas sbb markah encik hubby sikit..dia blh ckp `eloklah..sorang atas tanah..sorg dlm kubur!' and until now..sy x paham kenapa dia marah sgt..dia yang belajar ke..kami? tapi syukur..ade gak lecturers yang sporting n x kacau kami langsung..dlm kelas kami focus oke..takde ah berpegang-pegang tangan n berpandang-pandangan..huhu..

Sebenarnya hubungan sy dan encik hubby lebih kepada keterbukaan dan spontaneous..xde cover2 dan kami mmg menjadi diri kami sendiri.. jadi bila kawin ni senang sbb suda kenal lama..luar dan dalam (erk!) and until now kawan2 tau why i still not calling him abang..haha..cannot oke..it will not happen..

zaman muda..huhu

muda tu..haha..

Masuk alam pekerjaan pun klu boleh hari-hari mau jumpa..hehe..tapi ade gaklah berenggang..xkan xde langsung kan..tapi honestly...he is my best frens ever.. no one can replace him..sy x pernah ade kawan baik..dan dia akan jadi kawan baik sy dunia akhirat..Dear syg..terima kasih sbb sentiasa ade di  sisi Lyn sewaktu susah dan senang..sedih dan gembira..bengang dan marah..takut dan gusar..dan terima kasih di atas setiap kesabaran awak menghadapi kerenah sy..kemarahan sy..ketidaksabaran sy..huhu..



Betapa banyak ranjau dan duri..tp kami berjaya tempuhi..berjaya juga tempuhi halangan sewaktu mahu mendirikan rumahtangga dulu..segalanya mungkin bila kami bersama..Semoga Allah terus merahmati hubungan persahabatan kami ini, merestui setiap tingkahlaku kami dan memakmurkan rumahtangga kami hingga ke syurga..Semoga sy menjadi bidadari syurga beliau dan semoga beliau menjadi suami sy di Syurga..Dan semoga kami terus tabah menjalani hidup ini..xoxo



NolynQoid

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~