Kejayaan di Bulan Barakah

August 03, 2011
Salam u'olls..

Post ni mau share tentang kejayaan encik hubby berenti smoking..hehe..masuk Ramadan ni..dah 3 tahun encik hubby berhenti merokok..haha..1 kejayaan besar tu..Well done dear..

Sy anti perokok sebenarnya..pernah masa baru berkawan ngan encik hubby sy ckp..`klu bf sy hisap rokok cam ni confirm reject'..wakaka..org kata ckp siang pandang2...akhirnya kerana cinta (huhu)...sy redha je lah bercinta dengan perokok..hehe..tp encik hubby dulu klu merokok xdelah membahayakan sy (ye ke)..kiranya sy ni perokok pasif ah..amik asap je..hihi..

Tp Alhamdulillah..pada Ramadhan 2008, terbuka lah pintu hati seorang perokok untuk berhenti menjadi perokok..mungkin kerana memikirkan risiko yang bakal dihadapi oleh diri sendiri dan org tersayang..Jadi..beransur-ansurlah encik hubby kurangkan merokok..menjauhkan dr drpd kawan-kawan perokok dan buat aktiviti luar..

encik hubby dah tak buat dah semua ni..wiiii
aktiviti encik hubby selepas berjaya berhenti merokok

setakat ni beliau dah ride ke Penang n Kuantan..sekarang suda slow sbb ade encik Qoid ;)
Sekarang ni pun encik hubby byk menghabiskan masa dengan membelek moto beliau..erm..ok ah tu kan..aktiviti sihat..So..encik hubby..Tahniah kerana berjaya sehingga ke hari ini..Terima kasih sbb menyayangi kami dan diri anda..Semoga kita semua peroleh kesihatan yang baik dan dijauhi drpd penyakit..amin..xoxo


NolynQoid

No comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.