Home Ads

Hadiah..Hadiah..Hadiah..

Salam u'olls..

Tajuk camni maknanya..ade hadiah utk semua orang..aip...jap..jap..bukan utk u'olls..tp untuk sy..encik hubby n Qoid..hehe..

Sebenarnya..encik hubby dpt imbuhan hasil titik peluh selama lebih 3 tahun berkhidmat dgn kerajaan..so..dengan gumbiranya beliau mengeluarkan KWSP beliau dan dgn rasminya beliau bergelar pekerja kerajaan yang memegang status berpencen..weee..lama lagi tu mau pencen..smpi umo 56 tahun..ada lagi 28 tahun mau berkhidmat utk negara..wakaka..selamat berjaya..hehe..

So, pd 2 Sept..beliau ke KWSP Shah Alam dan menyelesaikan segala borang-borang yang patut untuk pengeluaran dan penutupan akaun..Pegawai berkenaan memaklumkan bahawa permohonan akan selesai dalam tempoh 3 minggu..maka tunggulah dengan penuh sabar..Tetapi kerana keefisienan KWSP..maka permohonan tersebut telah selesai selepas 3 hr..maka..PAKCIK ZAINOL KAYO!!!

Selepas melangsaikan segala hutang-piutang..maka pd malam khamis lalu kami enjoy!!

nyummy..lama bgt x makan bak kata encik hubby
disebabkan pegi berfoya-foya pd malam khamis..dapatlah encik Qoid naik benda alah ni..klu hr minggu..confem x dpt..

lepas makan ke harvey norman..tujuan utk mereward dr sendiri..tgk tu encik hubby sedang bernegotiate ngan minachi tu utk harga murah..wakaka..while encik Qoid sibuk memilih katil..aiyark..katil ferrari tu..

reward for himself
reward utk sy n Qoid..tp encik hubby ade bg reward yang lebih lagi utk kami..cuma sy tak sempat belanjakan lagi..hehe..kan best tiap-tiap bulan macam ni ;p

Alhamdulillah dengan rezeki ini..duit lebih sudah disimpan utk plan-plan yang telah diatur..berbaloi gak ah hasil titik peluh ni kan..hehe..tp bak kata encik hubby..pas 3 tahun br dpt beli ipod..haha..lama giler kumpul duit..tapi apa salahnya kan..sekali-sekala..until next post..pasal ikan again..erm..napa ye..xoxo


NolynQoid

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~