Mode :(

September 15, 2011
Assalamualaikum u'olls...

Berita sedih yang baru sj diberitahu oleh encik hubby, Si Comel dah mati :(

Oleh kerana encik hubby berkursus dan sy tinggal di rumah mama..maka..tinggallah ikan-ikan ini menjaga diri..ingat kan dah ok..tp br kene tinggal 2 hr..akhirnya hari ini..dia mati juga..

Menurut encik hubby yang baru tiba di rumah jam 2.15 petang tadi..ikan tu dah kembung..sian dia..sia-sia je kuarantin kan dia..xpela..nak buat macam mana kan..hajat di hati mau beli ikan emas berkaler hitam masih tak kesampaian..nampaknya memang kene beli lah ni...xoxo

*kenyang sepanjang 2 minggu ni during lunch hour memenuhi undangan beraya..x sempat  mau berpuasa enam sbb wajib memenuhi undangan..

NolynQoid

No comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.