Qoid..Tok Ayah..Kakak n Kebun...

October 04, 2011
Assalamualaikum u'olls...

Sebenarnya dah lama nak share pasal kebun kat belakang umah mama yang diusahakan bersama oleh Ayah, Mama dan Atok.. Semalam ambil gambar..kebun dah dibersihkan dan sedang menunggu pokok2 bertunas..Insya Allah nti ade gambar kebun part 2..hehe

Atok ada celah-celah tu..hehe..x nampak..
Kat bawah ni pulak gambar cucu-cucu n Tok Ayah mengait rambutan..Alhamdulillah menjadi jugak..ada 2 pokok rambutan kat belakang umah tu..

Tok Ayah sibuk kait..ni dua org mandor..haha
 Ni gambar si kecik buat-buat sibuk juga..kalau petang-petang balik..dia dengan kakak dok kat belakang umah..ambil angin petang ngan Tok Ayah n Onny..


Hasil Kebun :)
Ni mau share pasal si comel ni..nak ke kebun tu ade titi seberang parit besar jugalah..Kucing ni manja dengan Atok..Mana Atok pegi mesti ikut..Semalam dia nak pegi kat Atok tapi cuba melompat melalui parit tu..Maka..kerana kependekkan kakinya..masuklah dia ke dalam parit tersebut..tp menurut sumber..lepas jatuh dlm parit tu..dia patah balik ikut titi..hadooooi..hahahaha

apalah naseb..hehe
Nti bila kebun dah cantik..dah mengeluarkan hasil yang lebih lumayan..sy update lagi..Berbudi pada tanah..ni lah hasilnya..xoxo

NolynQoid

No comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.