Preggy

December 29, 2011
Assalamualaikum u'olls..

Tadi tgk gambar kawan yang sedang preggy kat FB..Ya Allah..Cantiknya dia..teringat zaman sy preggy dulu..langsung tak cantik..tak gorjes dan selekeh..bak kata encik hubby..balik-balik seluar tu..balik-balik baju tu..make up langsung takmau..tudung tak gosok pun takpe..haha..pernah ofismate tegur..nampak ko ni selebeh sgt lah Nda...haha
Preggy @ 4 months old
Preggy @ 6 month olds
Preggy @ 7 months old
Tunggu masa sempat pegi makan kenduri kawin..
Memandangkan sy menjalani pembedahan masa melahirkan Qoid dulu..terpaksalah berehat barang setahun dua lagi..(hehe)..Insya Allah, perancangan untuk menambah cahaya mata hanya akan dibuat setelah Qoid masuk umur 3 tahun..so..by da time umur dia 4 tahun dah ade adik dan diharap dia boleh jadi abang yang baik ;)

NolynQoid

No comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.