Si Botak

January 25, 2012
Assalamualaikum u'olls..

Selamat balik bercuti..haha..hari ni bersiaran dr rumah sbb sy masih lagi bercuti..Mood cuti masih ada..tapi esok keje 2 hari je..oklah kan..Nak cerita sikit tentang anak bertuah yang kami bawak gunting rambut hari tu sebelum ke Melaka..Ini bukan kali pertama gunting rambut..so..bukan juga kali pertama jadi begini..

Sebelum potong dan Semasa Potong :-

Panggil ibu yang membiarkan dia diperlakukan begitu..huhu
Pakcik yang takde belas kasihan ;p
Selepas rambut dipotong :-

Ambil spek hitam, pakai dan dok bersandar..Diam...
Mengenang nasib..hahaha
Setiap kali potong rambut macam nilah rupanya..sampai pakcik tukang gunting dah naik kenal..ntah-ntah pakcik pun dah malas dengar tangisan dia..pernah sekali kami potong rambut dia di rumah..tobek sana sini sebab tak dok diam..solution ni aje lah..bawak terus ke kedai dan biarlah dia nak menangis..sekejap je pun janji hasil kemas dan bersih..xoxo

*ada cerita cuti-cuti Malaysia..wiii~

NolynQoid

No comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.