Home Ads

Sakit...

Assalamualaikum u'olls..


Semalam tak sihat..tetiba diserang migrain (diagnosis encik Doktor)..sebenarnya saya takde migrain tapi entahlah..mungkin keletihan melampau kerana kerja yang banyak di opis+encik Qoid yang tido jam 1 pagi setiap hari+urusan rumahtangga yang tak pernah habis+perangai bos yang sengals teramat sgt+dll..so..conclusion=pls..I need holiday..again! wakaka..mayb ke Island tercantik atau tempat sejuk tertinggi..hahaha..

Kenapa Allah bagi sakit? Mesti ada sesuatu yang kita buat dan Allah tak suka..maka dia bagilah kita sakit..takpe..sakit kecil-kecilan je..Wlu sakit mcm mana pun, sabar dan berusaha mengubati kesakitan itu..Insya Allah..segalanya ujian dariNYA..

Byk post tertunggak..Insya Allah on da way juga..xoxo

*tak suka dengan org yang suka ambil kesempatan..sy tak berminat nak tolong org yang bila susah br nak ngaku kawan..*

NolynQoid

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~