Souvenirs dr Europe..

March 23, 2012
Assalamualaikum u'olls..

Yang pegi jelajah Europe was my MIL..selama 3 minggu ok..Jelajah UK-Paris-Ireland-Dublin singgah Dubai..Nti dah dpt gambar yang cantik2 sy upload kan..just share keindahan alam yang MIL tgk depan mata..

Of coz, balik bawak macam2 souvenirs..MIL shopping baju tak hengat punye sbb dia kata murah..bila telek2 tanda harga dan convert kan Pounds vs RM dan Euro vs RM..agak terkejut sbb MIL beli Tshirt macam tu boleh harga puluh-puluh duit kita..murah apa kalau gitu..hehe..nanti sy interview MIL tanya pengalaman..haha..dah tanya dah tapi cerita bercampur-campur..agak pening nak conclude..
Keychain
London Bus & Taxi utk Qoid
Masa transit Dubai
Ireland
London
Paris.
Sgtlah seronok..MIL ada juga mengajak tapi bila fikirkan harga tiket Emirates tu RM4k pegi balik seorang darab 3 orang..erm..telan air liur je..Tgklah satu hari nti kan..MIL belikan Tshirt dan Seluar Jeans..itu tak payah upload ah ye..hehe..Thank U MIL..xoxo

~*MIL ckp ada shipping from Dublin..ETA on June..apakah itu?..huhuhu~

NolynQoid

No comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.