Home Ads

Dinner @ Ayam Penyet AP Yang Marvelles...

Assalamualaikum u'olls..

Nak bayar hutang ni..hehe..dinner tempoh hari di Ayam Penyet AP Seksyen 9.. Terletak sederet McDonalds Seksyen 9, Shah Alam..Dah lama kepingin..malam tu encik hubby memujuk sy yang tetiba moody..haha..saje je..padahal mmg dah lama nak makan Masakan Tanah Jawa ni...

Dan keputusannya..Marvelesss...Sgt jatuh cinta dan nak lagi..Pedas berapi tapi takpe..amat layanzzz..hehe
Kombinasi yang marvelles..
Laici with Cool Blog & Bandung Soya Cincau
Cinta Hati~Hubby layan Qoid yang mengantuk~
The cost yang buat amat puas hati..
Encik hubby dah selalu makan masa dok kat Sarawak dulu..so..dia biasa je lah..sy yang hover..sgt sedap..sebelum ni tak layan sgt makanan Jawa tapi kali ni..terus jatuh hati..should try ok..xoxo

~*Encik Hubby, malam ni nak pegi boleh? :p ~

NolynQoid

3 comments:

  1. alamakk...terliurnya lynda, esok kena pergi carik nih...hehehehe..

    ReplyDelete
  2. Cari jgn tak cari kak..sgt menyelerakan..ayam yang empuk...erm...hehe

    ReplyDelete
  3. amat menarik hargapun not bad.. boleh cubanih...

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~