Home Ads

Qoid's First Ever Masterpiece

Assalamualaikum u'olls..

Qoid dah 2 tahun..dah pandai menconteng..hehe..naseb baik tak minat conteng dinding..Tetiba hari tu kat umah MIL..dia minta kertas dan pensel..dia pun conteng dan conteng..sambil minta sy conteng sekali..dah setel..dia cakap `dah yap'~dah siap!..Dengan bangga dan besar hati, dia minta tampal kat dinding...
Hasilnya
Asyik tgk je..Sgt happy sampai suruh ayah tgk
Tgk lagi
Dan lagi...
Tak kisahlah nak tampal satu rumah pun, janji Qoid happy dan tak conteng dinding..hihi..tapi balik hari tu..dah ada tgn yang gatal menambah angka kat lukisan Qoid..adei..takleh panggil masterpiece dah sbb ada org lain dah conteng..alahai..xoxo

NolynQoid


1 comment:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~