~Not fully recovered ~Mood : Risau Sebab Musim Denggi

June 11, 2012
Assalamualaikum u'olls..

Minggu yang penuh cabaran agaknya..tak sihat sejak awal minggu lepas..membawa ke hari ni..ikut hati nak MC tapi kat ofis takde org..lgpun..minggu suda sy sign 2 borang cuti menggantikan ofismate..sekarang badan masih lemah sbb tetiba malam tadi muntah-muntah dan sakit kepala yang amat teruk..risau sikit klu sakit demam ni memandangkan musim denggi..nak kene pegi check darah sbb badan sy sakit2 dah 2 3 minggu..tetiba kepala pula sakit..simptom denggi macam tu lah..naseb baik Qoid tido awal malam tadi..dptlah rehat sikit..tp itu pun kerap terjaga..Si Qoid ni mengada sikit..semua nak sy yang buat even kdg2 dia merajuk pandai pulak cr ayah minta pujuk..yang penting sy kena kuat demi 2 org hero sy ni..Insya Allah petang kang klu sempat ke klinik check darah dan harap2 takde apa2...
Sakit itu anugerah Allah~Alhamdulillah~
NolynQoid :(

2 comments:

  1. tq kak..kene gak buat check up tu..sbb kat umah hari tu kes denggi ada 16..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.