Home Ads

Sakit Kaki :(

Assalamualaikum u'olls..
Bukan kaki sy..gambar Google...
Dah dekat 5 hr kaki ni sakit..tapak kaki sakit..betis dan lutut sakit sgt sampai susah nak jalan..tapi klu tak berjalan macam mana kan..semua benda memerlukan kaki untuk bergerak..dukung Qoid pun cuba dengan gigih sebab anak bertuah ni selalu mengada taknak naik tangga sendiri..malam tidur pun tak lena sbb menahan sakit kaki..dah sapu minyak dan urut pun..time tu je lega..apa nak buat ye?

NolynQoid :(

3 comments:

  1. terjumpa info ni, juga pasal sakit kaki… sharing is caring :) - Punca Sakit Kaki

    ReplyDelete
  2. mybe pakai kasut tumit tinggi kot.. ltk minyak panas...

    ReplyDelete
  3. armouris : tq for sharing

    Lya : lyn dah lama tak pakai tumit tinggi..letak minyak panas mmg mujarab..tq ;)

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~