Home Ads

Menuai Hasil..

Assalamualaikum u'olls..

Syawal nak abis dah..entry raya tak buat gak lagi..sibuk di opis dan asyik terlupa nak minta gambar kat SIL..kira halal lah ye klu entry Syawal terpost lepas Syawal..hehe..

Entry nak cerita pasal pokok rambutan belakang umah Ma n Ayah yang dah berbuah balik..Yang paling happy of coz budak bertuah 2 org ni..Anak2 kesayangan sy..Petang Selasa hari tu tolong Tok Ayah memetik rambutan buat santapan MIL yang datang beraya kat rumah Ma n Ayah..
Si Qoid sibuk nak main tapi kena paksa pose dulu..ahaha
Dengan rambutan yang Tok Ayah petik..
 
Qoid suka..dia cakap..Maniiisssss....
Alhamdulillah..rezeki..pokok sebelah pun sedang berbunga..puas makan rambutan sendiri..ehehe..ingat nak suh Ayah n Ma tanam durian pulak..boleh kitorang anak beranak..adik beradik tunggu durian gugur pulak..huhu..xoxo

NolynQoid

6 comments:

  1. wah... bestnyer.... post sini skit

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak sya..nti ada yang masak sy bwk k :)

      Delete
  2. sedapnya rambutan merah2 tuh, terus terliur...:)


    Salam perkenalan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..isinya pun manis..hehe..
      salam perkenalan kak norrie..dah balas kunjungan juga :)

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~