The Best Lasagna In Town :)

June 04, 2013
 
 Wah..tajuk...tapi serius..memang kalau nak makan Lasagna sy pegi sini..cuma encik hubby kurang gemar sebab chezzy sgt agaknya..tp sedap..
Sy suka makan lasagna kat Deli Rich, Aeon Jusco Bukit Rajah..Kedai ni kaler oren..sebelah News.Com dan bersebelahan juga dengan Kenny Rogers..Selain Lasagna,ada macam-macam..Nasi Ayam..Mee Kari..Ayam Panggang..Lasagna dihidang dengan gravy yang sedap..coleslaw dan salad..Selain itu, kat sini sy suka makan Potato Salad dan Sandwich Tuna atau Ayam..Harga lebih kurang RM12 kalau tak silap..Bolehlah sekali-sekala teringin pegi terjah..
 
Sila abaikan budak kecik ini..Wlu makan kat tempat paling best dlm dunia..dia cuma suka makan donut coklat..nasi dengan telur dadar dan roti jagung Gardenia..Snek pilihan anggur hitam..xoxo

~teringin pula~

Jap! How my new look? Suka tak? :P

NolynQoid

7 comments:

  1. okk note restoren ni.. kalau sedap mahulah cuba lasagna dia.. sesekalikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. utk sy sedaplah masya..org lain tak tahu lah kan :)

      Delete
  2. Qoid bg can kat ibu ngan ayah dia makan sedap2 dulu.. nanti dia dah tau apa makna makanan sedap, hari2 dia nak makan sedap2 jer...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp kak Sya..nak g makan yang best2 tu terhalang sbb nti takde mknan dia..hehe..berdoalah ibu ni nak dia gemar makan macam@ :)

      Delete
  3. tengok pun dah nampak sedap...feveret wawa tu lasagna...terus rasa nak makan :D

    ReplyDelete
  4. perggghh..tgk pun nampak sedap!

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.