Tetiba Nak Makan Strawberi Celup Coklat

November 28, 2013
Assalamualaikum..

Tetiba rasa macam nak makan ni.. adoilah...
credit to masneza273.blogspot.com
Tapi nak makan kat Cameron je..ulp...boleh tak minta macam tu? 
Encik Hubby..ni baby Q yang nak :p

NolynQoid

9 comments:

  1. Replies
    1. kalau lah senang blh g terjah je..hihi

      Delete
  2. Rasa cam nak gi cameron je. Hehehe. tapi musim hujan ni takut nak naik

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp tulah Eka..sejak banjir hari tu tak beranilah pula nak pegi..hihi

      Delete
    2. Tulah. Ingat kitorang nak pegi short honeymoon kt sana. Tapi cm takut je hehehe

      Delete
  3. Terliur dah, nk g Cameron jugak ;)

    ReplyDelete
  4. cedapnyerrrr..
    lya pon terasa jugak ni..
    eyh.. cuba banana choc.. pon sedap.. skarang dh mcm2 buah y dimkn dgn choc ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lya..semua projek boleh buat hari Ahad..hee..nak try marshmallow celup coklat sekali :)

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.