January 28, 2014

Rumah Baru..

Assalamualaikum.. Sabtu lepas g tengok rumah baru yang masih dalam pembinaan. Selalu tengok dr jauh je tp kali ni dapat masuk..Lompat bi...
January 24, 2014

Minggu ke 34

Assalamualaikum.. Dah 34 minggu..sepatutnya dah engaged..Brixton Hicks dah mula..False alarm pun ada..tapi buat taktau je lah kan..Ber...
January 21, 2014

Anak Ayah..

Assalamualaikum.. Memang anak ayah..Manja ayah..Lelaki pun kan..peneman Ibu..takpe..janji jadi anak soleh dan berjaya dunia akhirat..Mal...
January 21, 2014

Nuffnang..

Assalamualaikum.. Check Nuffnang semalam..ada CPUV tapi dah credited..tak perasan pula ada advs ni..hr2 dok buka Nuffnang tapi tak nmp...
January 20, 2014

Farah Lee Mengandung..

Assalamualaikum.. kongsi berita baik..isteri Ally Iskandar..Farah Lee dah mengandung..mengikut FB beliau..just sharing here.. :) Ta...
January 20, 2014

33 Minggu..6 Minggu Lagi..

Assalamualaikum.. Ye..Asyiklah Ibu ni gi toilet terkencing..and Encik hubby gelakkan cara jalan I..Ok..6 minggu lebih kurang kalau semp...
January 10, 2014

8 Bulan..

Assalamualaikum.. Ikut kiraan minggu..hari ni minggu ke-32..Maknanya 8 bulan..ada lebih kurang 1 bulan 10 hari kalau ikut bulan utk tidu...
January 09, 2014

'BLOGLIST 2014 MSRED'

Assalamualaikum.. GA MsRed..hr tu dah tgk..terlupa pula..esok last :)   Segmen ini akan tamat pada 10 January 2014. Pada yang bert...
Powered by Blogger.