Tahniah Abang Lang..Konvo MSU 2014

January 27, 2014
Assalamualaikum..

Adik ke 3 sy konvo Sabtu lepas di MSU Shah Alam..Kalau konvo biasanya Ibu Ayah je boleh masuk tgk istiadat kan..yang lain tunggu kat luar..tp itulah..keadaan sy yang agak sarat tak mengizinkan nak g join..xpela..janji semuanya dipermudahkan..
 
 
 
So..mlm tadi Ma Ayah belanja dinner kat Tupai Tupai Shah Alam..tp kami balik awal sbb Qoid Rafif tetiba demam panas Sabtu malam..cuma lepas ke klinik petang semalam..kebah dah demam dia..hari ni tak pegi sekolah..biar dia rehat kat rumah Onny..Bila tanya nak sekolah tak..dia jawab..eh..cutilah Ibu..hehe..esok harap sihat dan bertenaga nak pegi sekolah..kakak Arianna Hani g sekolah sorang-sorang..hehe..xoxo

Lynda Che Lah

2 comments:

  1. tahniah abg lang jugak... teringat time konvo dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq MsRed..dulu-dulu zaman konvo kan..rindu..hehe

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.