Wordless Wednesday #72

May 21, 2014

Assalamualaikum..
Bila `IronMan' merajuk ;p
xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

5 Komen

  1. susah tu nak pujuk iron man...hhee...iron man suka cekelet tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ironman suka mainan je msRed..pujuk pakai coklat x jalan..haiishhh

      Delete
  2. Replies
    1. sejak ada adik,pantang sakat sikit merajuk..lari masuk bilik tekap muka kat bantal..aduhai

      Delete
  3. Alahaii..comel je dia merajuk..biasalah kan tu Lynda masih tandem tu...nanti dah lelama mesti dia dah boleh adapt..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.