Entry Jumaat ~ Hukum Puasa Sunat Bagi Wanita Yang Bersuami

June 13, 2014

Assalamualaikum..

Share sesuatu dr Kitab 1001 Soal Jawab Agama (Umat Bertanya Ulama Menjawab)..
Minta izin..wlupun nmpk mudah..tp kena bertanya juga malam sblm puasa itu..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

2 Komen

  1. tq for sharing..bru tahu ni..
    ermm..nmpk simple..tp rupanya berat jugak ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..nmpk mcm xde apalah kalau nak puasa..tp dr segi hukum tu..cubalah kan betulkan apa yang kurang betul kan :)

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.