Qhalif Umar ~ 3 Bulan

June 03, 2014

Assalamualaikum..
Qhalif Umar dah 3 bulan..Alhamdulillah sihat..Check up 3 bulan pada 19 Jun.Badan pun dah sedap dukung..Bangun pagi kalau cukup tido tersenyum nganga-nganga mulut..Dah boleh bwk berjalan makan kat kedai janji ada sebotol susu gak untuk dia..kalau bergambar pandai dah pandang kamera..So far dok ngan Onny tak byk ragam..Onny kata pukul 8-9 pagi kena bwk g jalan umah moyang..pastu mandi dan tidur..petang lepas bangun tidur..giliran Ibu bawak jalan g umah moyang..Tidur malam pun senang..paling lewat tidur pukul 10mlm..dan behave tidur smpi pagi..Lain ngan abang Qoid..lain anak..lain ragam..hehe..

Merajuk abg Qoid citer pasal Qhalif je..nti ada cerita abg Qoid..sekarang kan cuti sekolah..boring dah dia ngan kakak kat rumah..hehe..
Selfie baru ni nak wassap Hubby..sbb Hubby g kursus..semoga terus sihat anak-anak Ibu..dipermudahkan segalanya untuk kalian..Syukur rezeki bertambah-tambah..rezeki anak-anak! xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

2 Komen

  1. jap je dah 3 bulan... chubby pipi rasa geram

    ReplyDelete
    Replies
    1. membesar dgn jayanya MsRed..minum kuat..hehe

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.