Home Ads

#PrayforMH17 #PrayforGaza

Assalamualaikum..

Berita sedih hr ni..Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un..Takziah kepada kaum keluarga, penumpang dan anak kapal MH17 yang dilaporkan terhempas di Ukraine.. Sesungguhnya dari Allah kita datang kepada DIA kita kembali..Tidak lewat  walau sesaat pun..Salam takziah dan Al Fatihah utk yang beragama Islam..
 Dalam masa yang sama, jangan lupa konflik Gaza..dikatakan hari ini tentera Israel akan memulakan serangan darat..Semoga saudara-saudara kita di Gaza diberi kemenangan dan dilindungi Ilahi..Anak-anak bercerita di tadika pun mereka ada mendoakan rakan-rakan di Gaza..Allah jua Maha Mengetahui dan Memiliki..Semoga dipermudahkan segalanya untuk penduduk Palestin..
xoxo

Lynda Che Lah

6 comments:

  1. smoga family penumpang tabah hadapi ujian ni

    **buffet ramadhan kt bangi golf tu diorang topup makanan cumanya kalo p sabtu rmi org ckp..akk pegi ahad aritu...tp kalo this vkend xtau la...sbb ada kwn pegi sabtu pack katanye....mayb die smp lewat kot...so pjg la q...akk smp 6 lebih ok...tmpt solat tu kalo bole bw telekung sdiri sbb pack

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq info kak..sy g last day dia..dgn harapan semua org dah balik kg..ngehehe

      Delete
    2. mayb time tu tk rmi dh org kn..slamat menjamu selera nanti

      Delete
  2. Salam takziah buat y b'agama islam.
    Moga roh dicucuri rahmatNya.. mmg sedih sgt dgn berita ni

    Moga keadilan mh17 dpt ditegakkan

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~