Anak-Anak Sambut Raya Di Sekolah

September 03, 2014

Assalamualaikum..

Gelagat anak-anak sambut Aidilfitri di sekolah..Buat pot luck je..Pagi tu gigih Ibu bangun gorengkan Macaroni Goreng..Goreng telur dan hias cantik-cantik..Takde gambar sbb nak cepat..Janji anak-anak seronok beraya dengan kawan-kawan dan cikgu di sekolah.
Qoid sibuk tengok TV
Qoid sibuk tunjuk kawan baju dia jugak!
Yana pun tgk TV
Comel kan Yana..Ayu je bertudung purple...hehe..

Tq Harun Shah sebab ada kat sekolah sentiasa melihat anak-anak..hihi..sekali-sekala lah Ibu Ayah muncul bila dapat report Qoid nakal..haha..tapi Qoid Rafif anak yang baik..sekali je nasihat..dia akan ok dan turuti..Semoga anak-anak kami cemerlang dunia dan akhirat..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

3 Komen

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.