Aktiviti Cuti Sekolah Anak-Anak..

November 27, 2014
Assalamualaikum..

Anak-anak cuti sekolah tak kemana..maklumlah semua tempat mahal..sesak..tp Insya Allah ada masa bawa dorang ke mana yang tak ramai org..Ni sementara dok rumah..Aktiviti dorg tgk kartun..tidur..main lah apa yang ada..Tablet ke..main masak-masak ke..
Buatlah apa je kat rumah tu janji bahagia..Onny lah mangsa buat khemah kotaklah..
itulah..inilah..minggu ni baru cuti kan..so kita bg dorg main dulu..
Masuk Disember..kena buat homeworks Ibu bagi..bagi polish apa dah belajar hari tu..1 hari 1 page..
Selain tu seronok sbb ikut Onny shopping..So..dptlah makan KFC ke..Donut lah..pegi Jusco la..macam-macam..tgklah tu seronoknya dorg..xoxo

Lynda Che Lah

8 comments:

  1. seronoknya anak anak sis. ceria belaka :)

    ReplyDelete
  2. Bagus sungguh. Kreatif. Lebih baik begini dari asyik dengan gadget electronics.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kak kan..gajet main juga tp dah kurang..
      ada limitation pun..
      ke dorg dah boring..hehe

      Delete
  3. Nasib baik Onny rajin melayan kan..tu yang budak2 rasa seronok tu..hehe..kalau tak,mesti boring..dapat jalan-jalan cari makan, pon dah heaven bagi diorang..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onny rajin melayan..tp kdg2 naik hangin juga..hehe

      Delete
  4. bestnyer main rumah kotak2 ni..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.