Home Ads

Qoid Rafif ~ 4 Tahun 10 Bulan

Assalamualaikum..

Qoid Rafif hari ni dah 4 tahun 10 bulan..Cakap dah lurus..semua dah ok..Alhamdulillah..Dan yang paling syukur..Qoid dah makan nasi! Makan dengan macam-macam lauk..(ayam, ikan, sayur, telur)..Oklah kan..Syukur sgt..kalau Onny masak nasi goreng pedas pun makan..Oklah kan..so..dptlah bina badan sikit..hehe..
 
Kalau bergambar over macam ni..ahaha..sayang adik..tp adik suka belasah dia..tp dia sabar je..hihi..boleh minta tolong dan cepat sgt copy paste apa kita buat dan cakap..kalau ngan dia memang kena hati-hatilah cakap..kang tersalah cakap perkataan tak elok..cepat je dia belajar dan ulang..tingkah laku pun Ibu Ayah jaga..hehe..Semoga membesar lebih sihat..lagi 3 minggu dah masuk sekolah balik..kali ni 5 years old pula..xoxo

Lynda Che Lah

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~