Cuti Sekolah Bermula..

March 16, 2015

Assalamualaikum..

Cuti sekolah dah mula hari Sabtu hari tu kan..So far..Takda plan ke mana-mana lah cuti sekolah ni.Al-maklum semua tempat penuh dan sesak plus harga hotel mengarut..So..kita tunggu dah abis cuti sekolah baru bawa Qoid jalan..Kesian juga sbb cuti sekolah duduk ngan Onny je..Kebetulan Arianna Hani warded malam tadi sbb muntah dan cirit birit..Petang ni baru nak pegi tengok. Cepat sihat Yana..cuti sekolah boleh rehat kat rumah ngan ikut Qoid jalan-jalan..
Qoid kat rumah main khemah askar..Belikan masa Weekender Bazaar hari tu. RM100. Besar..boleh tidur 2 3 orang..tapi idoklah tidur dalam tu..Khemah hanya buka hari cuti..So sekarang cuti adalah khemah tu..
 
Qoid sibuk suruh bawa khemah pegi umah Onny..Itu kena tanya Onny dulu..Onny!! Boleh ke..ahaha..Boleh bayangkan tunggang terbaliknya rumah Onny jadi medan tempur dan kem askar..ahaha..Insya Allah..tgk tempat nak berkelah..boleh bawa khemah buat budak-budak main..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

2 Komen

  1. khemah tu memang besar sesuai nak pergi camping..get well soon Yana..alahai kesiannya tengok..aida pun tak pergi memana cuti sekolah ni..tunggu pg bandung je lah bulan depan..hihihi

    ReplyDelete
  2. Lya pom x kmana.ct ni sbb kerja kan..
    moga yana.cpt smbuh ye

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.