Home Ads

Review ~ Bengkung Moden (Khas Untuk Bersalin Ceaserean)

Assalamualaikum..

**scroll down for new entry**
<Paid review>
Saya bersalin czer 2 kali..so..nak pakai bengkung biasa tu tidaklah kan..Ma siap dah beli yang berlilit panjang satu badan tu tp tak dapat pakai. Sekarang dah mudah, bersalin czer pun boleh pakai bengkung.

Di pasaran sekarang ada Bengkung Moden Khas Untuk Yang Bersalin Ceaser. Yang bersalin normal pun of course boleh pakai..

Bengkung 4 Panel berukuran 12inci. Sesuai digunakan semasa dalam keadaan berpantang sebab meliputi keseluruhan perut hingga ke bawah perut. bengkung ini juga boleh dilipat untuk kegunaan selepas berpantang.

Bengkung 3 panel boleh digunakan selepas berpantang dan pemakaian harian untuk mengempiskan perut.

Cara Pemakaian 

 
Kelebihan Bengkung Moden Ceaserean
  1. Kain Bengkung - menyerap peluh dan boleh di pakai dalam masa 24 jam selepas pembedahan.
  2. Fleksibel - boleh dijadikan korset untuk menguruskan badan dan menurunkan berat badan selepas melahirkan sama ada secara pembedahan mahupun normal
  3. Keselesaan - tidak mempunyai dawai atau besi di bahagian tepi dan belakang kerana ia memberikan keselesaan optimum kepada ibu dan mengelakkan sakit belakang.
  4. Berpantang seorang diri - bengkung moden ini memudahkan ibu-ibu yang berpantang seorang diri kerana ia mudah, praktikal dan cepat untuk dipakai.
  5. Jimat 2 in 1 - bengkung moden ini bukan sahaja boleh dipakai untuk ibu yang melahirkan anak secara pembedahan malah sesuai digunakan untuk ibu yang bersalin normal dalam pada masa yang sama perlu menguruskan anak-anak yang lain.
  6. Sokongan Perut - beri sokongan padu kepada perut agar boleh berdiri dengan lurus, mudah bergerak dan elak dari berasa sakit setiap kali terbatuk atau terbersin.
  7. Material - tidak bergulung, tidak mengelungsor, tidak berlipat dan kejap dibadan.
Cara menentukan saiz anda

So..bengkung ni boleh dipakai selepas bersalin. Lagipun lepas bersalin czer ni susah nak berjalan kan..sekurang-kurangnya dengan bengkung ni dapat membantu menahan perut daripada bergoyang dengan kuat disamping mengempiskan perut.

Testimoni pelanggan :
 
 
Bengkung ini boleh didapati melalui :
Untuk harga istimewa sila 
WhatsApp Puan Sara :
014 - 837 1485

Happy shopping..Selamat kurus juga :) xoxo

Lynda Che Lah

2 comments:

  1. Saya berminat nak guna corset ni
    Berapa ye harga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bengkung ini boleh didapati melalui :
      FB : Puan Sara Newshop / Page Bengkung-Moden-Ceaseran
      Untuk harga istimewa sila
      WhatsApp Puan Sara :
      014 - 837 1485

      Delete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~