Sambutan Birthday Qhalif Umar..

March 04, 2015

Assalamualaikum..

Sambut birthday Qhalif Umar awal 2 hari..sbb kebetulan birthday dia jatuh hari Selasa..So buatlah hari Ahad lepas..Simple juga. Panggil families.. ngan kawan 2 3 org. Dan berkenal-kenalan dengan jiran-jiran baru..
Masak spageti sardin dan carbonara. then rebus nasi impit makan ngan rendang daging nenek tolong masak. Order fruit tart dan mix cheese tart..Sampai petang abis..huhu..mmg tak dan nak tapau..Alhamdulillah berjalan lancar..Senang hati..
Abang Qoid sambut birthday 2 kali. Hadiah adik dikira hadiah abang..Aku kan abang!! hehe
 
Ngan Ayah..
Ok..dah setel celebrate birthday anak-anak. Tunggu tahun depan pula..hehe..Ibu ngan ayah kadang pun x sempat rehat. tp demi anak-anak..tidur tak cukup pun takpe kan..Kadang tengah hari tu terlelap juga hubby wifey..Qhalif pandailah Qoid jaga..Pandailah dorang tunggang terbalik kan rumah macam mana kan..hehe..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

1 Komen

  1. Alhamdulillah.. happylah qhalid leh potong kek.. simple tp sgt bmkna

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.