Mat Selfie

April 28, 2015

Assalamualaikum..

Mat Selfie 2 beradik ni..aduhai lah anak..penuh handfone Ibu dan Ayah ngan gambar selfie dorang..hehe..Kongsi kat sini biar korang 2 orang dah besar esok boleh tgk perangai korang masa kecil. Nanti Ibu cerita tak percaya pula kan..So..meh kita buat bahan bukti :p
 
 
 
 
Oklah selfie..Jangan selfish sudah..Pang karang..huhu..semoga membesar sihat dan elok pekerti..Ibu dan Ayah sayang kamu sgt2..Tak sabar nak cuti..Qoid pun ada trip sekolah 30 April ni..x sabar lah tu nak cuti sekolah 4 hari..heheh..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

0 Komen

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.