Home Ads

Happy Anniversary Nolyn ~ Tahun Ke6

Assalamualaikum..

Hari ni genap 6 tahun kami bergelar suami isteri. Susah payah dah ditempuhi. Ada motivator cakap..Kalau berjaya harungi 5 tahun pertama dengan jayanya..maka Insya Allah tahun seterusnya mudah sahaja..Ye ke..Ada betul juga kot..Tahun struggle sebenarnya. dalam membina kehidupan yang lebih baik. Alhamdulillah..Insya allah tahun seterusnya untuk bertenang dan nikmati kehidupan..
Kami nikah malam 1 Mei 2009. Muda remaja tengok gambar ni..haha..
masa ni sy 25 tahun..hubby 26tahun..
Then x sampai setahun kawen Qoid Rafif dilahirkan..Dengan Qoid je bertiga dekat 4 tahun..
Manjalah Qoid kan..Seorang..
Tahun 2014 Qhalif  Umar dilahirkan..Berempatlah kami..
3 lelaki paling dekat dengan saya dalam hidup..
Yang sometimes buat pening kepala sbb dorang bertiga macam sama..ahahahaha..
 
Semoga semuanya indah dan dipermudahkan.Doakan kebahagiaan kami..Selamat ulangtahun perkahwinan dear Nol Arif..Semoga terus tenang dan tabah menghadapi dugaan alam rumahtangga..xoxo

Lynda Che Lah

2 comments:

  1. Happy anniversary Linda..semoga allah permudahkan. .insyaallah. .

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~