Selamat Bertugas..

June 08, 2015

Assalamualaikum..
Dear Encik Hubby, selamat bertugas di tempat baru. Seronoknya lah setahun sekali tukar..hehe..ni dok lama sikit. mau makan 5-7 tahun kat tempat baru..Tapi xpe..dekat dengan Alamanda pun kan..hehe..dan terima kasih Allah atas kurniaan rezeki yang sentiasa ada.. rezeki untuk anak-anak semestinya.. Janji Allah itu pasti.. Yang penting..tabah dan sabar hadapi semua kepayahan dan kesukaran..

Dear Hubby, All The Best..Enjoy the moment macam lapor diri hari pertama..semoga tempat baru lebih baik, bermanfaat dan mengembirakan..Kita cari redha Allah..dan semoga semuanya dipermudahkan..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

1 Komen

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.