Selamat Datang Jun

June 02, 2015

Assalamualaikum..

Aduhailah x sempat nak jenguk blog. Insya allah kembali aktif sbb CPUV Nuffnang sedap pula tgk..hehe..nti kita share..Belanja gambar dulu 1 pagi ni..
Am wearing Instant Naifah from Nazneen Faiqa's collections by Kak Neena Anuar..Setakat ni dah beli Ardini 2 pasang n Naifah ni 2 pasang..Best..Kain berat tapi selesa..Ironless..Sarung je..bentuk muka pun bujur sikit..Soft awning yang best..TQ kak Neen..Lagipun limited collection ni..

Share more stories later ok..Tu Qoid tgh cuti sekolah. Nak bawa jalan-jalan hujung minggu ni sambil makan kenduri..xoxo

You Might Also Like

2 Komen

  1. Alololololo... Comey nya mommy & baby! TQ so much dear.. You look gorjes! ;)

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.