Viral - Ayam dijangkiti penyakit misteri

June 13, 2015
Assalamualaikum..

Skrg tgh viral pasal ayam sakit misteri kan..yang keluar gambar ayam berbintik ngan kalau makan tgn berbintik..


Sinar harian pun dah ada laporan kat sini
Org Malaysia cepat percaya khabar angin.x siasat terus percaya.berita ini  palsu sbb kes ni pernah tersebar di FB 3bulan lepas tp xde org share sgt kot..Kat bwh penjelasan dr seorg wanita yg mengakui gambar tangan berbintik tu milik dia.siap ada watermark.blh tgk IG @amalinaevans

 

So..x perlu risau..lg 1 ada gambar byk ayam mati kat ladang kan..itu pun bukan di Malaysia..rakyat Malaysia suka share benda x pasti.menimbulkan keresahan..boleh siasat dulu ok..risau juga kan main viralkan je semua..xoxo

Lynda Che Lah



1 comment:

  1. Betol tu..org kita cepat percaya ngn menda yg x betol..senang sgt tertipu..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.