Hello Julai

Assalamualaikum..
Sekejap je dah Julai..Ok..happy sbb Julai bulan sy..Insya Allah semuanya baik-baik belaka..
Hari ni hubby tegur masa sahur..I is mamai sbb br bangun.. sambil buat air..Dah 13 tahun berkawan..Insya Allah akan terus dan terus berkawan baik..
Sebab sy jenis takde kawan lain. Dia je lah teman bersembang..bergaduhpun dengan dia..
Teman gosip pun dia..hehe..
Awak..terima kasih sbb di sisi sy selalu dan tenang menghadapi angin sy yang kdg2 dtg tak tentu masa..terima kasih juga sbb support sy buat apa sy nak..Sekarang terbaru bisnes perfumes..ahaha..
Belanja gambar terkini 1.. Kalau gali balik cr gambar 13 tahun lepas mmg jauh beza lah kan..Ahaha..tunggu 15 tahun kawan br kita gali gambar 1st date..ahaha..xoxo

Oh..btw..minyak naik 10sen..
xpe..kita tetap jalan raya kan..jalan kaki sudah..
tak suka g dok bulan.. :p

Lynda Che Lah

1 comment:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Powered by Blogger.