Malam Hindustan di Astro Maya HD

July 28, 2015

Assalamualaikum..
Semalam baru berkesempatan balik awal. Tu pun dah gelap sbb Qoid nak makan nasi ngan telur kat warung Abe..Kang tak bawak 1 malam tak makan pula..Dia mmg takmo Ibu yang masak sup kosong tu..Dia nak Abe Siam gak masak.. Takpelah..janji makan bersuap byk.. Ibu ngan Ayah share Kuew Tiaw Kungfu..Janji isi perut je..Anak-anak tidur awal malam tadi. Pukul 8.30 dah belayar dah dua-dua..Baru lah Ibu Ayah dpt buka TV lepas solat Isya.. 

Kitorg kat umah pakai Astro Njoi je..Tak bayar bulan-bulan dah. Kebetulan baiklah pula Astro (baiklah sgt) bagi Astro Maya HD percuma..Layan je lah kan.. Minggu ni malam pukul 9 dorang tayang Hindustan wei.. Kami laki bini minat Hindustan..hehe

Semalam Duplicate.. Malam ni Kabhie Kushie Khabi Gham.. Lusa Kal Ho Na Hoo..Khamis Kuch Kuch Hota Hai..Jumaat tak sure sebab tak perasan.. hehe..Itu pun kalau dpt balik awal n anak-anak tak crancky kan.. Malam td layan je Duplicate tp pastu boring.. Malam ni balik dr umah MIL baru dpt layan KKKG.. Pukul 10 lebih gak tu..hehe..xoxo
 
 
Lynda Che Lah

You Might Also Like

1 Komen

  1. semua best2 kan...
    paling win..kuch kuch hota hai.. tetap di hati..

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.