Home Ads

Arianna Masuk Sekolah

Assalamualaikum..

Hari ni Selangor cuti sempena Misi 33 Piala Malaysia..Selangor menang 2-0 lawan Kedah. Cuti bersambung dr Jumaat sempena keputeraan Sultan Selangor.Kira untung dpt rehat 4 hari.

Tapi hari ni Arianna Hani mula kehidupan baru.Orientasi sekolah agama dah..Maklong yang over terharu sbb tak percaya dah masuk sekolah rendah dah..Tau-tau esok amik SPM pastu naik pelamin klu panjang umur..
Nampak ok tapi adik kata macam nak nangis..ye la..pengalaman pertama.masuk kindy jauh beza dgn masuk sekolah kan.kat kindy ada teacher feveret..diberi sepenuh perhatian.kat sekolah rendah semua kena berdikari sendiri..
Rezeki Arianna mama n papa dapat cuti free teman dia..hehe..

Doa Maklong dan Paklong semoga cemerlang dlm pelajaran dunia dan akhirat..Insha Allah semuanya ok.tunggu giliran Qoid pula tukar sekolah baru..dan bersedia dgn suasana baru.. Pengalaman baru juga utk kami..xoxo

Lynda Che Lah

No comments:

Post a Comment

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~