Qhalif Umar ~ 1 Tahun 9 Bulan

December 03, 2015

Assalamualaikum..

Hari ni Qhalif Umar dah 1 tahun 9 bulan.. Dah tau apa?

Panggil Ibu <crying*emoticon>
Panggil Ayah, Tok Ayah, Onny, Abam, Kakak, Mama, Papa, Nenek, semua bolehla.
Tau sebut ayam, nasi, ikan, sayur, buah.
Suka sgt transportation kereta..lori..bas..traktor..
Nangis over sgt
Tido senang..
Berlari dah..sama mcm abang
Suka sakat abang..rampas Ipad..

Nakal mcm abang
Suka menari terutama lagu Kun Anta
Suka Astro Oasis
Sekejap je dah besar..Mcm cepat je masa berlalu..Semoga membesar sihat dan beroleh kesenangan dunia akhirat.. And since consumed Qaseh Junior..mmg amat jarang selsema..Kalau ada pun sgt sedikit dan cepat baik..Alhamdulillah..xoxo

Lynda Che Lah

You Might Also Like

0 Komen

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram Lynda Che Lah

KBBA 9

Followers

Google+ Followers

Penafian

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pandangan dan pendapat adalah pandangan peribadi penulis. Sebarang maklumat yang dikongsikan hanya bertujuan untuk perkongsian.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap kesilapan atau ketinggalan maklumat di dalam blog ini. Penulis juga tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian, kemalangan atau kerosakan kerana maklumat yang disediakan.

Sebarang perkongsian gambar atau artikel perlu mendapat kebenaran penulis secara bertulis. Komen yang dipaparkan adalah atas persetujuan penulis. Penulis berhak memadam atau mengedit sebarang komen tanpa sebarang notis.

Terima kasih untuk sokongan anda.