Home Ads

Uqasha Senrose Tidak Lagi Berhijab

Assalamualaikum..

Kalau ikut taknak komen panjang-panjang.. ISU ini..
Sebab taktau pula kita mcm mana kan..
Tapi baca komen netizen ada betul juga..
Hidayah bukan kena tunggu..
Tapi kena cari..

Istiqomah.. Yang ni paling susah..paling payah..
Paling terkesan..Paling tinggi dugaannya..
Nak berubah diri sendiri..
bukan sebab suami..bukan sebab ayah..
bukan sebab Ibu..bukan sebab kawan pakai..

Pengalaman berhijab..
berstokin..berstongan..berbaju besar..
Orang lebih hormat..lelaki lebih tundukkan pandangan..
Lelaki lebih jadi pemalu..Rasa selamat..
Rasa mahal..Insha Allah.terjaga lah maruah suami juga..

Semoga kembalilah hidayah itu untuk kamu..
Wlupun hidayah itu telah ada..
Share gambar cantik manis bertudung..
Kan cantik..kan tenang kan..kan sopan..
erm.....xoxo

Lynda Che Lah

5 comments:

  1. pagi tadi dengar berita terus rase seidh..akak sampai cakap kat husband..dia lawa lagi pakai tudung dari tak pakai :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. baca malam td sebelum tidur..
      huhu..
      suami pun ckp apalah begitu..
      sbb bentuk wajah dia nmpk cantik bertudung kan kak..

      Delete
  2. takpe lah, kita doa je yang baik2 untuk dia...

    ReplyDelete
  3. moga dibukakan kmbali hati dia utk kmbali bhijab

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~