Home Ads

Jamu Asam Kunyit Madu oleh Forreen Secret ~ Jus Jamu Moden

Assalamualaikum..

Siapa suka minum jamu? Lynda boleh minum jamu yang serbuk tu. Yang kalau dalam pantang tu kita bancuh dengan air suam tu kan. Dapat secawan kecil, terus minum. Rasanya pahit dan pedas. Tapi bila dah masuk dalam badan rasa macam segar. Ramuan jamu biasanya kunyit, herba-herba terpilih kan. Tapi dah jarang orang minum jamu macam tu. Lynda dulu minum pun sebab nak panaskan badan dalam pantang. Mama suruh minum juga seminggu sekali tapi malas nak bancuh tu pun ye. 

JAKM OLEH FORREEN SECRET
Tapi sekarang dah mudah nak minum jamu. Dan namapun dah sedap sikit bunyi. Jus Asam Kunyit Madu lagi. Jus ini adalah hasil olahan daripada Puan Azrina yang segar dan kalau nak tau, memang takde rasa kunyit langsung. Hasil campuran bahan semulajadi seperti ibu kunyit, asam jawa, halia, temukunci, Habbatus Sauda, Saffron, gula melaka dan madu ni menghasilkan kombinasi rasa yang unik, tidak berbau, tidak pedas dan tidak sepekat jamu biasa yang kita pernah minum.

KHASIAT JAKM

😍 membantu menurunkan berat badan
😍 Bantu Rawat Masalah Kulit
😍Bantu Proses Pencerahan Kulit Secara Alami
😍Bantu Naikkan Aura Seri Wajah
😍Bantu Rawat Haid Tidak Teratur & Darah Kotor
😍Bantu menstabilkan kolesterol dalam darah
😍 Bantu Buang Angin Dalam Badan
😍Bantu Rawat Ibu Dalam Pantang/Lepas Bersalin
😍Bantu Melambatkan proses penuaan (awet muda)
😍Bantu Rawat Luka Jahitan Lepas Brsalin
😍Bantu Rawat Masalah Rahim/Peranakan
😍Bantu Rawat Masalah Bau Badan
😍Bantu Atasi Masalah Keletihan
😍Bantu kurangkan masalah gastrik
😍Bantu Atasi Migrain/Kerap Sakit Kepala
😍menstabilkan gula dalam darah
😍tingkatkan kesuburan suami isteri
😍 mencegah batuk/selsema/asma
😍 melancarkan sistem pencernaan
😍menurunkan paras kolesterol

MANFAAT BAHAN-BAHAN SEMULAJADI JAKM
  • Ibu Kunyit mampu menyembuhkan luka dalaman, mengempiskan perut, mencantikkan kulit, anti bakteria. 
  • Halia boleh mengeluarkan angin. 
  • Temukunci untuk kesegaran badan dan menambahkan tenaga, menghilangkan kelesuan dan letih badan. 
  • Saffron bagus utk penjagaan dan kecantikkan kulit. 
  • Habbatussauda mampu menstabilkan gula dalam darah, meningkatkan sistem kekebalan tubuh. 
  • Madu untuk tingkat daya ingatan, anti kanser, tingkatkan kesuburan suami isteri dan manisan pengganti gula. 
  • Gula melaka pula sebagai pemanis bersifat antioksidan juga mampu mencegah serangan asma.
Jus ini boleh diminum terus. Tetapi cara penyimpanan perlu diletakkan dalam peti ais untuk menjamin kesegaran. Jus ini boleh bertahan selama 2-4 minggu jika diselenggara dengan baik. Siapa yang tak suka minum sejuk, boleh panaskan di atas api sekejap. Untuk dapatkan rasa suam. 

Cara minum adalah bergantung pada individu. Sebab sekali rasa macam tak cukup tau. Sebab rasanya yang masam-masam manis dan sedikit segar/pedas di hujung. Macam minum air halia tapi tidak meninggalkan rasa tidak selesa dalam mulut. Cadangan pengambilan adalah sebanyak 60ml pagi dan malam. Kiranya untuk sebotol ini boleh diminum 3 hari kalau ikut aturan.

Pengalaman Lynda dan suami minum, rasa segar di badan, hilang lesu dan lenguh-lenguh badan. Jadi kami berdisiplin minum sekali pagi dan sekali malam je. Buang air pun lawas dan badan buang angin agak kerap. Dan Alhamdulillah rasa selesa.
Jus ini juga sesuai diminum oleh gadis-gadis yang belum kahwin. Sebab antara khasiatnya adalah melancarkan peredaran darah dalam rahim sewaktu haid dan membantu mengurangkan sengugut.

Sebotol JAKM dijual pada harga RM12 berisipadu 360ml. Untuk mencuba dan jadi ejen boleh terus hubungi Puan Azrina dan follow socmed beliau seperti berikut :

FB : JAKM
WhatsApp/Call :  019 3828369/ 010 8181798

Lynda Che Lah

7 comments:

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~