Selamat Hari Lahir Cinta Hati ~ 34 tahun

by - December 31, 2017

Assalamualaikum..
Hari ni hari lahir Encik Hubby yang ke34. Esok dia dah jadi 35 tahun on paper.. hehe.. Tapi hari ni tak sihat sangat. Batuk teruk dan kami duduk di rumah je. Malam ni ada plan BBQ ramai-ramai satu keluarga. So, kira celebration kecil lah juga tu. Dah berumur ni, mana kisah ada kek ke tak kan. 

So, selamat hari lahir. Semoga dipanjangkan umur dan dipermudahkan segala sumber rezeki.. Diberi kesihatan yang baik dan beroleh rahmat dan keberkatan. Sambung plan for next year tu. Make it happens! I know you will read this later :)

Lynda Che Lah




You May Also Like

0 Perkongsian

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~

Instagram