Selamat Ulangtahun Ke 8 ~ Qoid Rafif - LyndaCheLah.com

15 February 2018

Selamat Ulangtahun Ke 8 ~ Qoid Rafif

Assalamualaikum..

Dah 8 tahun dah anak kecil ni. our bundle of joy 8 tahun lalu. Ditatang bagai minyak yang penuh dan sampai sekarang begitu. Alhamdulillah dengan amanah Allah ni. Selamat Hari Lahir yang ke8, Qoid Rafif bin Zainol Ariffin.



Usia 8 tahun ni nampak ada sedikit kematangan walaupun masih kebudak-budakan. Tapi banyak benda dan perkara dia mula faham dan kalau tak faham, dia tanya. Which is good kan. Dan sebagai Ibu Ayah, kami kena bersedia dengan jawapan yang boleh dia terima dan hadam. Nampak mudah tapi sebenarnya tidak sebab soalan pun kadang bukan mudah.

Sekarang baca dah lancar, so boleh baca blog Ibu dah. Memang dedikasi untuk korang. Semoga dipermudahkan dan dilancarkan segala urusan pembelajaran. Diberi kekuatan dan azam yang teguh. Berjaya hadapi persekitaran yang mencabar. Tapi memang mencabar anak-anak kita ni. Jadi Insha Allah, Ibu Ayah akan selalu ada untuk membimbing dan membantu walau kadang geram je menyakat adik. Hadiah yang diminta dah beli malam tadi. Tapi tunggu celebration baru bagi. Aci tak? Haha..xoxo
Ibu Ayah sayang Qoid. xoxo

Lynda Che Lah

8 comments:

  1. happy besday qoid. Jadi anak yg baik dan soleh.. rajin tlg mama ya

    ReplyDelete
  2. happy birthday qoid..dh 8thn..smoga jd ank yg soleh

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Qoid. Semoga menjadi anak yang soleh untuk ibu ayah :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir
    semoga membesar bak juara
    hehe

    ReplyDelete
  5. Semoga jadi anak yang soleh Qoid! Aamiin..

    ReplyDelete
  6. Selamat hari jadi Qoid. boleh membawa terkaya kepada keluarga anda. hehe

    ReplyDelete

~Dah Baca Tak Mahu Komen?~