Cara Nak Elakkan Morning Sickness

Assalamualaikum,
Morning sickness dan wanita mengandung bagai irama dan lagu kan. Tak boleh dipisahkan. Tapi ada sesetengah ibu mengandung tak hadapi pun morning sickness. Macam Lynda, takde morning sickness. Tapi mulut payau nak makan masam-masam tu biasa. Biasalah kan kita akan cari asam boi ke atau kulit limau yang dikeringkan. Kalau dapat tu rasa macam, aduhai, sedapnya!! 
Tapi sebenarnya, jeruk-jeruk ni pun tak baik untuk kesihatan. Sebab ada pewarna tambahan dan gula tambahan. Kan tak elok untuk bayi dalam kandungan. Apa kata kali ni, bagi nak dapatkan kesihatan ibu dan bayi yang dikandung tu, kita cuba makan Vitamin C. Kulit pun cantik. Nak beli Vitamin C pun dah mudah sekarang. 

VITAMIN C SHAKLEE
Vitamin C Shaklee ini boleh dikunyah. Ada 90 tablet dalam sebotol ni. Kalau sehari makan sebiji boleh tahan sebotol ni 3 bulan. Yang penting harga mampu milik. Vitamin C Shaklee ni boleh membantu mencantikkan kulit dan mengurangkan rasa mual pada ibu yang di awal kehamilan.

Btw, Lynda dah jadi agen Shaklee yang sah. Kalau nak tanya-tanya pasal Shaklee pun boleh. Kebanyakan barang-barang yang Shaklee jual pun untuk kegunaan harian. Ni dalam proses nak kuruskan badan Encik Hubby. So, boleh ambil set kurus.. Hehe.. Nanti Lynda share lagi.

Nak beli Vitamin C boleh <KLIK SINI>

Lynda Che Lah

Post a Comment

0 Comments